Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Advisors
Title
Subject
CNPq
Department
Programs
Document Type
Access Type
Help
Contato
Documents
Política Repositório Digital
Sobre o Repositório
Termo de Permissão de Acesso ao Documento
Language
português
español
English
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Search
Search:
All of DSpace
TESES E DISSERTAÇÕES DEFENDIDAS EM OUTRAS INSTITUIÇÕES
CIÊNCIAS HUMANAS
Antropologia
Ciência Política
Educação
Filosofia
Geografia
História
Sociologia
for
Current filters:
Document Type
Title
Author
Advisor
Referees
Contributors
Contributors Identifiers
Abstract
Subject
CNPq
Date Issued
Date Available
Access
Institution
Initials
Program
Department
Sponsors
Format
All
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Document Type
Title
Author
Advisor
Referees
Contributors
Contributors Identifiers
Abstract
Subject
CNPq
Date Issued
Date Available
Access
Institution
Initials
Program
Department
Sponsors
Format
All
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-2 of 2 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
Type
2019
Crenças educacionais dos professores formadores de cursos de licenciatura em Ciências da Natureza e Matemática
Lyra, Letícia Ribeiro
Tese
17-Nov-2020
Processos e dinâmicas de institucionalização da álgebra na formação de professores dos primeiros anos escolares, São Paulo (1880-1911)
Basei, Ana Maria
Tese
Discover
Author
1
Basei, Ana Maria
1
Lyra, Letícia Ribeiro
Advisor
1
Custódio Filho, José Francisco
1
Valente, Wagner Rodrigues
Referees
1
Costa, David Almeida Antonio da
1
Dynnikov, Circe Mary Silva da Silva
1
Gualtieri, Regina Cândida Ellero
1
Lima, Eliene Barbosa
Subject
2
Formação de professores
2
Matemática
1
Aperfeiçoamento de professores
1
Ensino e aprendizagem
1
Ensino fundamental
1
Álgebra
Institution
1
Universidade Federal de Santa Cat...
1
Universidade Federal de São Paulo
Initials
1
UFSC
1
UNIFESP
Document Type
2
Tese
Date issued
1
2020
1
2019
Date Available
1
2021
1
2019
Access Type
2
Acesso Aberto