Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Advisors
Title
Subject
CNPq
Department
Programs
Document Type
Access Type
Help
Contato
Documents
Política Repositório Digital
Sobre o Repositório
Termo de Permissão de Acesso ao Documento
Language
português
español
English
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Search
Search:
All of DSpace
PÓS-GRADUAÇÃO
Lato sensu
Stricto sensu
for
Current filters:
Document Type
Title
Author
Advisor
Referees
Contributors
Contributors Identifiers
Abstract
Subject
CNPq
Date Issued
Date Available
Access
Institution
Initials
Program
Department
Sponsors
Format
All
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Document Type
Title
Author
Advisor
Referees
Contributors
Contributors Identifiers
Abstract
Subject
CNPq
Date Issued
Date Available
Access
Institution
Initials
Program
Department
Sponsors
Format
All
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Document Type
Title
Author
Advisor
Referees
Contributors
Contributors Identifiers
Abstract
Subject
CNPq
Date Issued
Date Available
Access
Institution
Initials
Program
Department
Sponsors
Format
All
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Document Type
Title
Author
Advisor
Referees
Contributors
Contributors Identifiers
Abstract
Subject
CNPq
Date Issued
Date Available
Access
Institution
Initials
Program
Department
Sponsors
Format
All
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Document Type
Title
Author
Advisor
Referees
Contributors
Contributors Identifiers
Abstract
Subject
CNPq
Date Issued
Date Available
Access
Institution
Initials
Program
Department
Sponsors
Format
All
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-4 of 4 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
Type
10-Dec-2021
Pensamento computacional e divisão euclidiana: possíveis conexões na aprendizagem
Wappler, Fernanda Paula
Dissertação
15-Feb-2022
A combinação da modelagem matemática e da metodologia ativa da sala de aula invertida como estratégia de ensino e aprendizagem em um curso técnico em agropecuária
Daltoé, Camila
Dissertação
6-Jun-2022
Robótica educacional: uma ferramenta no processo de ensino e aprendizagem da matemática no ensino médio
Mella, Renato
Dissertação
8-Jun-2022
O ensino de álgebra nos anos iniciais: uma proposta de formação continuada por meio do uso de um ambiente virtual de aprendizagem (AVA)
Vogt, Guilherme Guterres
Dissertação
Discover
Author
1
Daltoé, Camila
1
Mella, Renato
1
Vogt, Guilherme Guterres
1
Wappler, Fernanda Paula
Advisor
1
Kist, Milton
1
Petry, Vitor José
1
Reichert, Janice Teresinha
1
Scheffer, Nilce Fátima
Referees
1
Binotto, Rosane Rosatto
1
Borges, Pedro Augusto
1
Brackmann, Christian Puhlmann
1
Colombo, Janecler Aparecida Amorin
1
Melo, Marisol Vieira
1
Pasa, Bárbara Cristina
1
Petry, Vitor
.
next >
Subject
2
Matemática
1
Base Nacional Comum Curricular
1
Curso técnico em agropecuária
1
Educação
1
Educação fundamental
1
Ensino fundamental
1
Ensino médio
.
next >
Institution
4
Universidade Federal da Fronteira...
Initials
4
UFFS
Department
4
Campus Chapecó
Document Type
4
Dissertação
Date issued
3
2022
1
2021