Please use this identifier to cite or link to this item:
https://rd.uffs.edu.br/handle/prefix/2652
Type: | Capítulo de Livro |
Title: | Uma abordagem psicossocial ao estudo da docência na Educação Infantil: desafios conceituais e teórico-metodológicos |
Author: | Cordeiro, Maria Helena Baptista |
Keywords: | Educação infantil Formação de professores |
Language: | por |
Country: | Franca |
Publisher: | Université Aix-Marseille |
Type of Access: | Acesso Aberto |
URI: | https://rd.uffs.edu.br/handle/prefix/2652 |
Issue Date: | 2016 |
metadata.dc.contained.contain: | Formação de professores: das políticas educativas à profissionalização docente. Curitiba: PucPress, 2016. |
metadata.dc.organizer.structured: | Novaes, Adelina Villas Bôas, Lúcia Ens, Romilda Teodora |
Appears in Collections: | Ciências Humanas |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
CORDEIRO.pdf | 15.38 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.